TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Naukowe PWN"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 3153 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
SCRUM i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile, Krystian Kaczor

Od momentu ukazania się pierwszego wydania książki Scrum i nie tylko… na polskim rynku, nastąpił wyraźny postęp w temacie korzystania z metod zwinnych. Coraz rzadziej spotykamy osoby czy organizacje, które nie wiedzą co oznacza hasło Agile, a na pewno czym jest Scrum. Scrum nadal pozostaje najbardziej popularnym sposobem realizacji Manifestu Agile w praktyce. Potrzeba wiedzy przesunęła się z pytania „O co chodzi?” na „Jak to mamy robić u nas?”. Coraz więcej ... więcej

Historia powszechna. Starożytność. Część 8, Adam Ziółkowski

Część 8 z Publikacji pt. "Historia powszechna. Starożytność" - Autor Adam Ziółkowski. Nowoczesna synteza historii starożytnej oparta na najnowszych wynikach badań! Publikację charakteryzuje nowatorska struktura treści – paralelny i jednolity wykład historii starożytnej obejmujący Europę, basen Morza Śródziemnego, Egipt oraz Bliski i Środkowy Wschód. Układ wewnętrzny rozdziałów jest dopasowany do specyfiki danego okresu historycznego. ... więcej

Gleboznawstwo. Rozdział 11, Anna Karczewska, Stanisław Baran, Mirosława Gilewska

Rozdział 11 z publikacji pt. "Gleboznawstwo", redakcja naukowa: Andrzej Mocek. Kompendium wiedzy o glebie opracowane według najnowszych kryteriów stosowanych w Polsce i na świecie. Nowoczesny, ogólnopolski podręcznik gleboznawstwa. Zaprezentowano w nim wiadomości dotyczące genezy, budowy morfologicznej, właściwości oraz klasyfikacji przyrodniczej i użytkowej gleb. Omówiono nowoczesną metodykę oznaczania najważniejszych parametrów glebowych. Książka jest ... więcej

Rynek sztuki w Polsce, Monika Bryl

Od czego zależy cena i wartość poszczególnych dzieł sztuki? Kiedy i gdzie kupować, a kiedy i jak sprzedawać, aby na dziele sztuki zarobić? Na czym polegają tzw. okazje, jak nie paść ofiarą fałszerza, czy oszusta? W powszechnym przekonaniu ceny dzieł sztuki są tak wysokie, że na ich kupno pozwolić sobie mogą tylko najbogatsi. To mit, który należy obalić, aby otworzyć drzwi do świata sztuki: jakkolwiek liczone w setkach tysięcy, a nawet ... więcej

Psychologia rodziny. Część III,

Część III z publikacji pt. "Psychologia rodziny", Redakcja Naukowa: Iwona Janicka, Hanna Liberska. Rozwijamy się i jesteśmy kształtowani w rodzinie. Doświadczenia z niej wyniesione – dobre lub złe – wywierają niezatarty wpływ na nasze życie. By zrozumieć drugiego człowieka, odwołujemy się do jego historii rodzinnej. Żadnej sferze naszej egzystencji nie przypisujemy tak wielkiego znaczenia, jak życiu rodzinnemu. A jednak odpowiedź na pozornie proste pytanie: ... więcej

PMO w biznesie, Mark Price Perry

Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie? Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy? Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów? Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania. Dlaczego tak się dzieje? Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i praktyczne zastosowania doskonalone ... więcej

Urządzenia elektroenergetyczne, Henryk Markiewicz

Autor omawia w książce między innymi obliczanie prądów zwarciowych, zjawiska powodowane przepływem prądów roboczych i zwarciowych, a także zasady działania, rozwiązania konstrukcyjne, właściwości techniczne oraz kryteria doboru różnych urządzeń elektroenergetycznych, głównie średniego i wysokiego napięcia. Przedstawia też układy połączeń stacji i sieci elektroenergetycznych, urządzenia kierowania pracą stacji ... więcej

Manipulacja w polityce - niezbędnik wyborcy, Mirosław Karwat

W jaki sposób politycy zdobywają sympatię i poparcie wyborców? Jakie manipulacyjne sposoby stosują politycy, by zdyskredytować swoich przeciwników? Jak rozpoznać polityczną prowokację? Mirosław Karwat odkrywa przed Czytelnikami tajniki politycznej manipulacji.

Zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie z oporem pracowników i zadbać o ich motywację, Wojciech Daniecki

Na całym świecie zmiany w przedsiębiorstwach zachodzą coraz szybciej. Nasilają się procesy deregulacji, prywatyzacji i globalizacji. Zaostrza się konkurencja, a liczne fuzje i przejęcia prowadzą do coraz większej koncentracji firm. Konieczność wprowadzania zmian wynika też z pojawiania się nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Toteż struktury organizacyjne przedsiębiorstw muszą stawać się coraz bardziej reaktywne, elastyczne, lepiej odpowiadające ... więcej

Badania marketingowe. Rozdział 4,

ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa 'Feniks' akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier