TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 

Lista tytułów z wydawnictwa "PWE"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 271 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Socjologia dla ekonomistów, Danuta Walczak-Duraj

Podręcznik obejmuje wiedzę o istocie zjawisk i procesów życia gospodarczego jako podstawowych mechanizmach wyznaczających treść i formę przebiegu interakcji społecznych. Autorka poruszyła wiele bardzo aktualnych zagadnień, takich jak: kształtowanie ról społecznych, zaufanie i kapitał społeczny, wizerunek organizacji, kultura organizacyjna, grupy społeczne i style kierowania grupami, naród jako zbiorowość o charakterze kulturowym, struktura społeczna ... więcej

Polska w Europie zarys geograficzno-ekonomiczny,

W książce Autorzy: · przedstawili poziom, dynamikę i zróżnicowanie przestrzenne rozwoju społeczno-ekonomicznego Polski; · przeanalizowali wymienione zagadnienia na tle osiągnięć i przemian zachodzących w tym zakresie w innych państwach Europy; · opisali stan badanych zjawisk, przyczyny ich określonego kształtowania się oraz towarzyszące im następstwa społeczno­-ekonomiczne, a w określonych sytuacjach przyrodnicze; · przeanalizowali ... więcej

Liberalne przesłanki polskiej transformacji gospodarczej,

Autorzy przeanalizowali kierunki i siłę oddziaływania idei liberalizmu na kształtowanie się gospodarki rynkowej w Polsce. Główne rozważania w książce zostały skoncentrowane na: społeczno - ekonomicznych ideach liberalizmu, koncepcjach transformacji gospodarczej, przebiegu i rezultatach przemian gospodarczych w Polsce, porównaniach przebiegu transformacji w różnych krajach, modelach ustrojowych gospodarek rynkowych. Książka jest przeznaczona dla wykładowców ... więcej

Finanse i rachunkowość, Alina Dyduch, Maria Sierpińska, Zofia Wilmowska

Podręcznik obejmuje kompendium wiedzy z finansów i rachunkowości dla inżynierów. Zostały w nim omówione: • rachunkowość jako system informacyjny firmy, • konto jako podstawowe urządzenie księgowe, • koszty i ich ujęcie ewidencyjne, • ustalenie, rozliczenie i podział wyniku finansowego, • sprawozdanie finansowe (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów finansowych), • ocena kondycji finansowej firmy, • krótkoterminowe ... więcej

Efektywność giełdowego rynku akcji w Polsce, Czekaj Jan, Owsiak Stanisław

Dwudziesta rocznica otwarcia Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie skłania do wielu analiz, ocen i podsumowań dotyczących zarówno funkcjonowania GPW, jak i jej wpływu na zmiany zachodzące w gospodarce. W książce – będącej efektem badań przeprowadzonych w Uniwersytecie Ekonomicznych w Krakowie – przedstawiono kształtowanie się efektywności informacyjnej giełdowego rynku akcji w Polsce. Autorzy skupili uwagę na: ekonomicznych i prawnych uwarunkowaniach ... więcej

Ekonomia rozwoju, Ryszard Bartkowiak
eKsiążka
 
Ekonomia rozwoju
PWE
44,90 zł

Celem działalności gospodarczej jest wytwarzanie i konsumpcja dóbr. Z upływem czasu realizacja tego celu doprowadziła do wyodrębnienia się krajów zamożnych i ubogich. Różnice w poziomie zamożności stawały się tak duże, że po II wojnie światowej pojawiła się konieczność przeciwdziałania ubóstwu w skali światowej. W ten sposób powstała ekonomia rozwoju. Rodowód ekonomii rozwoju jest złożony. Początkowo ... więcej

Zarządzanie dla inżynierów, Ewa Masłyk-Musiał, Anna Rakowska, Elżbieta Krajewska-Bińczyk

Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do koordynacji, nadzoru i kontroli, ale obejmuje także funkcje planowania, kierowania, projektowania i zmieniania [Mikołajczyk 2010, s. 275]. Organizacje funkcjonujące w dynamicznie rozwijającym się otoczeniu wymagają bowiem liderów transformacyjnych [Tichy, Devanna 1986] i stałego doskonalenia. Planowanie i wdrażanie zmian to domena zadań współczesnego ... więcej

Marketing bezpośredni, Mariusz Trojanowski

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa ... więcej

Podstawy marketingu,
eKsiążka
 
Podstawy marketingu
PWE
44,90 zł

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: •funkcji i znaczenia ... więcej

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw, Pietrasiński Paweł

W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a internacjonalizacją działalności firm, rolę państwa w procesach internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, dobre praktyki w aktywizowaniu internacjonalizacji europejskich małych i średnich ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa 'Feniks' akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier